Kenelle: Microsoft Office 2010/2013/2016 -käyttäjille, jotka mm.
- haluavat kevyen työkalun, jolla voi jäsennellä ja hallita työssä tarvittavaa tietoa
- ovat kyllästyneet irrallisten pikkutiedostojen ja linkkien etsimiseen
- tarvitsevat henkiökohtaisen työkalun, josta voi kuitenkin jakaa valinnaisia osia muiden kanssa
- tekevät työtä erilaisilla laitteilla eri paikoissa ja haluavat tärkeiden tietojen olevan aina saatavilla
Kesto: n. 0,5 työpäivää
Koulutuksen sisältö
OneNote 2010/2013/2016, yleisesittely
- digitaalisen muistikirjan idea
- rakenne: sivu, alisivu, osa, muistikirja
Muistikirjan luominen
- tallennuspaikat
Muistiinpanon tekeminen
- erilaiset sisältövaihtoehdot ja niiden käsittely
- tunnisteet
Muistikirjojen hallinta
- sivujen ja osien käsittely ja järjestely
- haut
- synkronointi ja varmuuskopiot
- materiaalin jakaminen työryhmässä
- mobiilikäyttö ja selainversio
OneNote ja muut Microsoft Office -ohjelmat (Outlook, Skype for Business, yms.)
OneNote ja 365
(Myös OneNotesta voit pyytää webinaarina pidettävän koulutuksen kuten kaikista muistakin tuotteistani.)